Quantcast
Apesal.com - Macam Mana Rupa Google Pada 1998?
Sapa yang tak kenal GOOGLE kan? korang rasa macam mana agaknya rupa google masa mula2 dibangunkan? nak tahu? jom tengok!



Mengapa Tiada Orang Membantu Budak yang Digilis Ma... kenapa xde org bantu budak 2?

Ada ubat untuk hapuskan radiasi nuklear dalam bada... ubat utk hapuskan radiasi nuklear ada jual?

Tarikh Keluar Keputusan UPSR 2011 Kepada semua calon UPSR 2011. Korang dah boleh semak keputusan korang bermula jam 10 pagi ...

Dunia Separa Macro – Peringkat permulaan Sembang-sembang pasal nak jadi beginer macro photography

lagu cinta versi asal? lagu original dari aku... tapi dalam versi pertama tau.. jom layanzzz